Дистанційне навчання
Рекомендації студентам під час дистанційного навчання:
- Головне усвідомити, що дистанційне навчання – це сучасно, цікаво та відповідально, адже дає можливість навчитися вчитись самостійно.
- Важливо зрозуміти, що:
- від рівня вашої самоорганізації та самоконтролю найбільше залежатимуть успіхи у засвоєнні навчального матеріалу;
- дистанційне навчання – це чудова можливість довести оточуючим свою самостійність та значущість;
- спілкування з одногрупниками в онлайн-режимі під час навчання є перевагою, а не порушенням дисципліни;
- з метою раціонального розподілу часу на навчання та інші види діяльності щоранку плануйте свій денний розклад;
- чітке дотримання розкладу занять та інструкцій викладача дозволить підвищити ефективність вашого навчання;
- труднощі в організації дистанційного навчання на початковому етапі – це нормально і саме тому звернення за допомогою до викладачів або батьків пришвидшить вашу адаптацію до такого типу навчання.
Пам’ятайте, що:
- завдання оновлюються та мають чіткі часові рамки, тому дотримуйтеся дедлайну щодо їх виконання;
- тісний онлайн-зв’язок зі своїми викладачами, особливо, якщо виникають труднощі з вивченням матеріалу чи виконанням завдань лише вітається. Зважайте на те, що у викладача теж має бути час на відпочинок;
- варто самоорганізуватися, адже постійний контроль з боку викладачів чи батьків не забезпечить вам високий рівень знань;
- ви маєте можливість займатися в зручний для себе час, у зручному місці й темпі;
- ваша старанність та наполегливість обов’язково буде оцінена.
Відповідальне ставлення до виконання завдань та дотримання принципів академічної доброчесності буде запорукою вашого успішного навчання.
Зверніть увагу на те, що під час дистанційного навчання:
- умови навчання – комфортні, бо домашні;
- викладачі не забиратимуть ґаджети, а закликатимуть вас ними користуватися;
- можливо надолужити прогалини у знаннях;
- можливо самостійно обрати зручний час для навчання;
- можливо самостійно обрати власний темп навчання;
- можливо обирати джерела отримання інформації;
- спробуйте продовжити перелік «можливо» самостійно.
Головне пам’ятати, що для засвоєння інформації потрібен час. Тому треба зробити ставку на якість, а не на кількість засвоєного матеріалу.