Циклова комісія аграрних дисциплін
Склад циклової комісії:
Теоретичну і практичну підготовку студентів відділення «Аграрний бізнес» забезпечують викладачі циклової комісії:
Голова циклової комісії Білан Юрій Борисович – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії».
Бадюк Любов Анатоліївна – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії».
Величко Наталія Миколаївна – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії».
Добронецька Тетяна Броніславівна – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», викладач-методист.
Кищук Олена Іванівна – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії».
Майстренко Ірина Володимирівна – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст».
Цах Людмила Миколаївна – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії».
Шусть Василь Володимирович – викладач, кандидат педагогічних наук, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії».
Ушеренко Наталія Русланівна – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст».
Савченко Юлія Миколаївна викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст».
Бойчук Владислав Вячеславович – викладач, кваліфікаційна категорія «спеціаліст».
Основним завданням циклової комісії соціальної роботи та фінансово-економічних дисциплін є всебічний розвиток особистості здобувачів освіти та формування пізнавального інтересу до спеціальностей в освітньому процесі. Викладачі постійно працюють над розвитком інтелектуальних і творчих здібностей студентів та підвищенням рівня компетентностей.
Проблема, над якою працює циклова комісія з соціальної роботи та фінансово-економічних дисциплін: «Підвищення якості знань та успішності студентів, використання інтерактивних методів навчання та інноваційних підходів, виховання демократично-орієнтованої, відповідальної і самодостатньої особистості з опорою на національну спадщину та загальнонародні традиції».
Викладачі циклової комісії:
- орієнтують студентів на високу активність як на заняттях, так і в позааудиторний час;
- спонукають до колективної та самостійної діяльності;
- забезпечують процес оволодіння студентами науково-теоретичними знаннями;
- втілюють професійно-орієнтований підхід при навчанні майбутніх фахівців;
- створюють умови для їх творчої та пошукової діяльності.
Викладачі впроваджують у освітній процес:
- інтерактивні методи: ділові та рольові ігри, лекції-конференції, диспути, творчі зустрічі;
- метод взаємного контролю, робота в малих групах, метод проектів;
- мультимедійні засоби навчання: відеофільми, презентації, електронні підручники, тести тощо.
Педагогічні працівники активно працюють над:
- покращенням навчально-методичних комплексів з дисциплін;
- зростанням педагогічної майстерності.
Робота циклової комісії багатогранна, але мета одна – забезпечити суспільство висококваліфікованими, культурними та патріотичними фахівцями.